Terapistime Neden Sinir Oluyorum?
Terapistime Neden Sinir Oluyorum? Terapide Kimse Konuşmak İstemediği Bir Duygu: Öfke Terapiye başlarken çoğu insanın zihninde benzer bir beklenti vardır. Kendini anlaşılmış hissedeceği, rahatlayacağı ve yüklerinin hafifleyeceği güvenli bir alan bulacağını düşünür. Ancak seanslar ilerledikçe bazen beklenmedik bir duygu ortaya çıkar: Öfke. Bir gün seans çıkışında kendinizi terapistinize sinirlenmiş...
Continue reading